Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bmcru | użytkownik

imię i nazwiskoBart K adres zarejestrowany12.06.2007 @21:09:15 ostatnio na stronie17.01.2012 @21:20:46

fotografia D700

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty36 komentarze219 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D700

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Oscaray    25.05.2009 @14:08:50
Tu się ocenia opis czy zdjęcie ?
_______
"Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami." - Ernest Hemingway
~kaenes    06.05.2009 @11:35:19
thx&pzdr
~ojciecprowadzacy    30.04.2009 @17:46:10
a dziękuje
~LadyLynn    30.04.2009 @14:34:52
przyczepilam sie do podpisu, ale moja ocena byla jak najbardziej do zdjecia- czy to takie straszne, ze nie byla "rewelacja"? moj blad.
_______
konstruktywna krytyka mile widziana.

~LadyLynn    30.04.2009 @14:13:02
byc moze, ale nastepnym razem bardziej sie orientowac w tych "pieknych zabytkach", widze ze komentarz urazil, bo digart juz zniknal..
pozdrawiam
_______
konstruktywna krytyka mile widziana.

~ojciecprowadzacy    30.04.2009 @11:05:29
ada i marycha zdjęcia sa podpisane wiec zobaczyć możesz. niektóre zdjęcia z przed 2 lat wiec dziewczyny trochę się zmieniły
~ojciecprowadzacy    30.04.2009 @11:01:45
dwie z nich to moje siostry. jedna dziewczyna <LOL2> i czasem ale rzadko jakaś inna przelotna panna
~nazgul43    27.04.2009 @14:48:11
Taki jest właśnie nastrój tej fotki
~Tasiemiec    22.04.2009 @14:28:45
jest napisane prosze Pana że jest użyta organza na obiektyw.. to taki filtr zmiękczający, wie Pan? pozdrawiam. P.S. Jeśli Pan myślał że kontra mnie ugryźie to efekt jest daremny..
_______
Wkurwiło mnie to modne zamieszanie:
siłownie, ćpanie, polityka cen. Masz
na sumieniu serce moje, Skarbie.
Na starcie rozpierdolę CKM.

- Marta Podgórnik
~kaikiii    21.04.2009 @10:06:21
dziękuję i pozdrawiam kolegę z mojego miasta
~ajschylo    21.04.2009 @10:03:44
nie ma sprawy, też dziękuję.
~Kupniewska    20.04.2009 @15:44:01
a czemu by nie?
po to jest.
ja lubię.
~shermanphoto    16.04.2009 @12:26:07
niemożliwe moze podobna jest do jakiejs dziewczyny z twojego miasta
_______



Nie dziękuj tylko oceń
~drapek36    27.03.2009 @16:03:25
dzięki
_______
zapraszam
Pozdrawiam
~bmcru    20.03.2009 @16:16:10
Heheh A jak
_______
Tarmoszone
~Zygfrydiusz    20.03.2009 @12:13:53
PS nigdy dość
_______
hontou ?
~gwidona    23.02.2009 @17:13:56
dziękuję
_______
>> flickr.com/gwidona
~bmcru    04.09.2008 @09:16:02
Nie mam photoshopa w pracy i wrzucam takie jakie mam a w jakiej najlepiej rozdzielczosci je zapodac??
_______
Tarmoszone
~Vertunia    03.09.2008 @12:16:01
Witam!
czemu takie wielkie zdjęcia zamieszczasz? naprawdę są fajne i chętnie pooglądam jak będą mniejsze i będzie się dało "ogarnąć" je wzrokiem na monitorze
pozdrawiam!
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt